Blogger Templates

Thursday 18 October 2012

:: perasaan itu datang jua ::

akhirnya perasaan itu datang juga..perasaan yg cuba aku elakkan..tetapi lagi aku elakkan ia lagi kuat terasa..oooohhhhh sangat peritt..sakittt..rasa hati ini..bila datang perasaan itu..air mataku turut mengalir seperti memahami perasaan hati ku dikali ini..ooohhhh tuhan aku sedih dikala ini..mengapa malam ini kenangan itu datang kembali..selama ini ku cuba menahan segala rasa itu..tetapi mengapa malam ini aku tak dapat mengawal perasaan hatiku..

jangan lagi kamu ungkapkan sayang dan rindumu..
jangan lagi kamu menyebut namaku..
aku bukan siapa..
biarlah aku sendiri..
aku sudah tidak pasti lagi..
biarkan semuanya berlalu..
biarkan semuanya pergi..
biarkan semuanya hilang..
tidak ingin lagi mengingati..

mengapa baru kini perasaan itu hadir..adakah aku rasa bersalah dan menyalahkan diri dengan apa yang telah berlaku..tapi aku hanya manusia biasa yang punya hati dan perasaan..aku tak dapat menipu perasaan aku sendiri..aku jugak berhak berasa bahagia seperti orang lain..aku bukan mempertikaikan segala apa yang ada..aku cuma inginkan perubahan kepada sesuatu yang lebih baik..aku juga ingin seperti pasangan2 lain yang bahagia..

sedih rasa hati dikala ini..aku sedih dengan apa yang berlaku..aku buntu..aku perlukan seseorang yang benar-benar memahami perasaan aku dikala ini..tapi aku tiada tempat untuk berkongsi rasa..kadangkala aku rasakan aku hidup dalam dunia aku saja..segala galanya kosong..mungkin mereka nampak aku happy..tapi dalam hati tak siapa mengerti perasaan aku..aku rasa penat dengan keadaan sekarang..bila agaknya keadaan ini akan berakhir..atau mungkin segalanya berakhir bila aku menutup mata..ya ALLAH kau berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi kehidupan ini..kau jadikanlah aku manusia yg sentiasa bersyukur atas segala pemberianMU..kau dekatkanlah diriku denganMU ya ALLAH..moga aku dapa menerima segala qada dan qadar yg telah kau tetapkan untukku..

0 comments: