Blogger Templates

Tuesday 2 October 2012

:: KeHiDuPaKu KiNi ::

yehaaaaaaaa.. rasa nye lama x update blog ni..huhuhu..makin lama makin payah pulak nk adjust bnda alah ni..huhu..poning palo den..ermmmmmm kadang-kadang bosan rasa nye dgn life sekarang..tapi kadang-kadang rasa best pon ye...bebas untuk buat apa saja yg aku suke..har har har har(ketawa jahat)..tapi x pe aku terima segala nye dengan lapang hati dan redha dengan segalanya..walaupun kadang-kadang rasa sunyi jgk tanpa si dia untuk di sayang..tp xpe..life must go on...cewahhhh speking plok...blupp blupp~~

walaupun aku rasa makin lama makin aku kehilangan kawan-kawan yg pernah ketika dulu sangat mesra..kini cuma melihat saja tanpa bertegur sapa..xpe aku sentiasa mendoakan kebahagian mereka dunia dan akhirat..semoga mereka semua gembira selalu ^__^.

kini aku dengan dunia aku..sentiasa bersama adik-adik PANTAI kesayanganku..dengan mereka semua aku meluangkan masa..aku anggap mereka mcm adik aku sendiri..macam2 kerenah terpaksa aku hadap..tapi aku apy je tgk dorg..huhuhu.. 

kenangan time derma darah..hahaha..first time kottt..tu yg excited mcm apa je...





hehehe..mcm student kan..

ok..boley je melayan budak-budak ni posing kan..hehehe..

inilah kehidupan aku sekarang..^___^senyum selalu..

0 comments: